زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

دست رد ستاره ایرانی به سینه عربستانی‌ها | جزئیات پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال به طارمی

  • کد خبر: ۱۵۹۰۸۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
دست رد ستاره ایرانی به سینه عربستانی‌ها | جزئیات پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال به طارمی
فوق ستاره ایرانی پورتو پرتغال قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اعلام روزنامه رکورد پرتغال، سران باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی قرارداد سه ساله را به مهدی طارمی دادند، اما این بازیکن حاضر به حضور در لیگ عربستان نشده است.

روزنامه «اوژوگو» پرتغال نوشت که طارمی پیشنهاد الهلال را رد کرده است چرا که او می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

طارمی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار پورتو به شمار می‌آید که توانسته عملکرد بسیار خوبی با پیراهن این تیم داشته باشد.

در روز‌های اخیر خبر علاقه‌مندی باشگاه الهلال به جذب مهدی طارمی در رسانه‌های مختلف این کشور و البته پرتغال بازتاب یافته است و در حالی که رسانه‌های پرتغالی از علاقه این مهاجم ایرانی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در قاره سبز خبر داده‌اند، اما به نظر می‌رسد رد کردن پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال سخت‌ترین کار ممکن برای این مهاجم ۳۰ ساله باشد.

خالد بن عبدالعزیز خبرنگار سرشناس عربستانی از جزییات پیشنهاد الهلال به مهدی طارمی پرده‌برداری کرد و مدعی شد این باشگاه عربستانی به مهاجم ایرانی پورتو قراردادی سه ساله با حقوق سالانه ۱۰ میلیون دلار پیشنهاد داده است.

طارمی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ با باشگاه پورتو قرارداد دارد، در فصل جاری در ۴۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن ۲۳ گل، ۱۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکنون در ۱۳۸ بازی، آمار ۷۲ گل‌زده و ۴۷ پاس‌گل را از خود در تیم پورتو به جای گذاشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->